viernes, 5 de marzo de 2010

Por

El Cor, és la pitjor part del cos.
Més fort que un dolor de queixal, més pesat, més durader...
Afecta a qualsevol part del cos : et fa mal la panxa, el cap, els ulls...
No té pietat, no es pot explicar. Afecta a tot tipus de persones, de totes les edats.
La solució : evitar l'amor.

Com es fa?

1- Evita vore als amics des d'un altra perspectiva.
2- Tracta de no agarrar les cridades.
3-No respongues a les mirades.
4. I sobre tot.... sé pedra.No mostres cap sentiment.


Si em fas cas, tindràs una vida "sana".... però ...

Buida


Tant com jo mateix. I ara ja ho reconec, tinc por. Por de patir...
i més que de rés... de fer patir .
Amor.. cosa de dos.. jugar amb sentiments, ser partícip d'ells.. és molt perillós.
És una responsabilitat molt gran.. és donar i rebre.
Jo que em creïa tan i tan gran.. i ara em veig com una xiqueta menuda, atemorida.
Vull gaudir d'aquests sentiments.. però tinc por.. compren-ho...
Tot va començar mal, com "altres vegades".
Necessite temps... però prefereixo la felicitat teua des un altra persona, que et pugue donar el que jo no sé, el que no puc perquè.. per circumstàncies de la vida, em van fer tancar amb clau el bagul. El vaig tancar, i vaig tirar la clau a la mar.

Pot ser , amb el temps, trobe aquesta clau.

Pot ser.. hi haurà un futur.. un "tú i jo".

Pot ser...

No hay comentarios: